سانترال پاناسونیک ارسال شده توسط: شیوا فقیه نژاد      در تاریخ: یکشنبه 5 آگوست 2018 - 15:36      بازدید: 938 بار

دستگاه سانترال مرکز تلفنی بسیار هوشمند است که خطوط شهری را پشتیبانی کرده و با توجه به تعداد کاربران و سطح دسترسی آنها امکان استفاده از خطوط شهری را فراهم می‌کند خطوط شهری می‌تواند آنالوگ و یا دیجیتال باشد منظور از خطوط شهری آنالوگ حدود ۸ رقمی مانند ۸۸۹۴۱۰۰۰ می باشد و منظور از خطوط دیجیتال و یا پی آر آی خطوط ۴ و یا ۵ رقمی مانند خط شهری ۱۲۳۴. سانترال در واقع با جمع آوری خطوط شهری در کارت های خود امکان مدیریت آنها را به بهترین شکل ممکن برای کاربر فراهم می‌سازد پاناسونیک کمپانی بزرگ ژاپنی به کاربران این مرکز تلفن هوشمند اجازه می دهد تا با استفاده از کد سانترال و یا نرم افزار برنامه ریزی سانترال تنظیمات مورد نظر خود را اجرایی کنند. سانترال پاناسونیک مرکز تلفنی بسیار بسیار بسیار هوشمند است که هر آنچه که شما بخواهید را برای شما پیاده سازی می کند تصور نکنید اولین هستید پاناسونیک همه چیز را در نظر گرفته است.

 

دستگاه سانترال پاناسونیک

پاناسونیک با توجه به هر شرکت و مجموعه‌ای دستگاه‌های مختلفی را طراحی کرده است هر کدام از آنها برای ظرفیت خاص است که بتوانند در اقتصادی ترین حالت ممکن تجهیزات لازمه خود را خریداری کنند به طور مثال برای شرکت های کوچک دستگاه سانترال با ظرفیت خاص خود فراهم شده و برای شرکت‌های چند دفتری یا فرامنطقه‌ای دستگاه‌های خاص دیگری وجود دارد. هر امکانی را که شما تصور کنید قبل از آن پاناسونیک برای شما مهیا کرده است به طور مثال شما شرکتی دارید که بسیار کوچک است اما تعداد زنگ خورهای شما بالاست برای این منظور چه باید بکنیم؟ آیا تعداد منشی های خود را باید افزایش دهید و یا کد سانترال را فعال کنید در واقع راه حل بهینه شما فعال سازی کد سانترال است با استفاده از کارت دیزا و یا منشی تلفنی و فعال سازی سخت افزاری و نرم افزاری آن می توانید تمام هزینه های خود را مدیریت کنید.

مشخصات خرید و قیمت دستگاه سانترال پاناسونیک در نمایندگی رسمی در ایران | گوشی تلفن سانترال

در همان مثال بیان شده این را می توان گفت که تعداد کارت های دیزا و نحوه فعال سازی آنها در هر دستگاه متفاوت است و متناسب با تعداد خطوط شهری و ظرفیت دستگاه سانترال این مورد متغیر می باشد برای مثال در سانترال ۳ به ۸ این ظرفیت برابر دو کانال می باشد و در سانترال های پر ظرفیت می توان تا ۴ برابر این مقدار را پوشش داد و این کار را تنها با خرید یک کارت منشی تلفنی انجام داد.

 

تلفن سانترال پاناسونیک

یکی از تصورات ای که وجود دارد این است که هر تلفنی را که به سانترال متصل کنید به آن تلفن سانترال گفته می‌شود این جمله تا حدودی درست است اما اصل و بنیان این جمله به دست گوشی هایی اطلاق می شود که کاملاً بر مبنای سانترال طراحی شده اند در واقع این دسته از محصولات در صورتی که به صورت مستقیم به خط شهری متصل شوند هیچ‌گونه کارایی ندارند و فقط در صورت اتصال به دستگاه سانترال پاناسونیک امکان استفاده را برای کاربر فراهم می‌کنند. برای فهم بهتر دو نوع را مثال می‌زنیم در گوشی تلفن TS500 شما می‌توانید آن را به دو روش استفاده کنید یک تهیه کارت آنالوگ برای سانترال و اتصال آن مستقیماً به مرکز تلفن و یا راهکار دوم این است که شما آن را مستقیما به پریز خط شهری متصل کنید. در مقابل این محصول گوشی تلفن سانترال DT321 وجود دارد که این تلفن به هیچ عنوان در صورتیکه به خط شهری متصل شود قابلیت استفاده ندارد زیرا حتما باید به سانترال متصل شود. خطوط تلفن و سیم بندی در این دو تلفن کاملاً متفاوت است و خطوط مخابراتی در حالت اولیه این موضوع را نمی پذیرد.

مشخصات خرید و قیمت دستگاه سانترال پاناسونیک در نمایندگی رسمی در ایران | گوشی تلفن سانترال

در نهایت می توان دستگاه سانترال پاناسونیک را اینگونه بیان نمود مرکز تلفنی بسیار هوشمند که می تواند به تعداد نامحدود از خطوط شهری و خطوط داخلی پشتیبانی کند و حتی امکاناتی فراتر از این راه به کاربران خود هدیه دهد مانند برقراری تماس اینترنتی مدیریت و تحلیل تماس ها و برنامه ریزی و محدود سازی هر کاربر به صورت تک به تک.

 

دستگاه سانترال پاناسونیک در ظرفیت های مختلف طراحی شده است به طور مثال دستگاه سانترال TES824 نهایتا می تواند ۲۴ کاربر را مدیریت کند اما دستگاه‌های با ظرفیت بیشتری نیز طراحی شده است که بسته به ظرفیت هر مجموعه قابلیت ارتقا دارد می توانید در آنها تماس اینترنتی و یا ویپ را فعال کنید و یا دفتر های مختلف در شهر و کشورهای مختلف را به یکدیگر لینک کنید و بسیاری از قابلیت های دیگر که هر کدام از آنها با پرداخت هزینه ای اندک قابلیت استفاده دارد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سانترال پاناسونیک می توانید با شماره ۸۸۹۴۱۰۰۰ تماس حاصل کنید در واحد نمایندگی سانترال پاناسونیک خدمتگزار شما هستند.

عضویت در کانال آموزشی با عضویت در خبرنامه، تمامی فایلهای آموزشی به ایمیل شما ارسال می شود.