آموزش کار با تلفن سانترال قسمت پنجم ارسال شده توسط: شیوا فقیه نژاد      در تاریخ: سه‌شنبه 28 نوامبر 2017 - 22:29      بازدید: 1370 بار

پاناسونیک، سیستم های ارتباطی خود را به گونه ای طراحی کرده که در ساده ترین و پیشرفته ترین حالت قابلیت استفاده و بهره گیری را دارا هستند و برخی از ویژگی ها از طرق مختلف و بسته به سطح نیاز مجموعه ارائه می شود. در آموزش کار با تلفن سانترال قسمت پنجم به بررسی کلید MESSAGE می پردازیم. البته این دکمه بر روی تلفن های سانترال دیجیتال و تلفن هیبرید تعبیه شده است اما دستگاه سانترال امکان استفاده از سیستم پیغام گیر را حتی برای تلفن آنالوگ نیز فراهم ساخته است.

 

آموزش کار با تلفن سانترال قسمت پنجم

 

آموزش کار با تلفن سانترال قسمت پنجم

سیستم پیغام گیر و ضبط پیغام شاید یکی از رایج ترین و ابتدایی ترین امکانات هر تلفن بیسیم باشد به همین دلیل اصلا دور از ذهن نیست که این سرویس در تمامی سطوح و کیفیت قابل پیاده سازی باشد. وجود دستگاهی مانند KX-TVM50 و یا KX-TVM200 گواه این موضوع است. البته لازم به ذکر است که سیستم پردازنده صوتی چندین کار دیگر را نیز پیشتیبانی می کند مانند راهنمای صوتی چند مرحله ای یا همان دیزا …

 

در حالتی که دستگاه پردازنده صوتی به هر مدل از مرکز تلفن های پاناسونیک متصل باشد، می توان با توجه به برنامه ریزی سانترال خواسته شده برای هر داخلی فضایی را در نظر گرفت تا پیغام های دریافتی خود را در آن ذخیره کنند. با این کار هدر رفت اطلاعات و تماس ها در کم ترین حالت ممکنه خواهد بود و در شرکت هایی با حجم تماسی بسیار بالا پرکاربرد است. در هنگامی که هر داخلی پیغامی دریافت کند در صورت مجهز بودن به تلفن دیجیتال چراغ کوچک که در مجاورت صفحه نمایشگر موجود است به رنگ قرمز در خواهد آمد که با فشردن دکمه MESSAGE می توان پیغام را شنیده و با استفاده از کلید های کاربردی و کمک LCD تلفن پیغام را حذف و یا مجددا گوش داد.

 

این روند گفته شده برای تلفن دیجیتال با تلفن رومیزی کمی متفاوت تر است، زیرا هشدار دهنده پیغام وجود ندارد به همین دلیل فرد برای گوش دادن به پیغام خود پس از برداشتن گوشی می بایست کد دستوری تعریف شده صندوق صوتی را وارد کند که این کد در حالت پیش فرض ۵۰۰ است. هر داخلی متصل به مرکز تلفن پس از وارد کردن آن به صورت مستقیم وارد صندوق صوتی خود می شود.

عضویت در کانال آموزشی با عضویت در خبرنامه، تمامی فایلهای آموزشی به ایمیل شما ارسال می شود.