نرم افزار پخش ضبط مکالمات NS پاناسونیک ارسال شده توسط: شیوا فقیه نژاد      در تاریخ: یکشنبه 10 دسامبر 2017 - 21:59      بازدید: 2482 بار

تولید دستگاه سانترال سری NS، را تغییر بسیار بزرگی برای کمپانی پاناسونیک دانست که البته این محصول تحولی عظیم را در سیستم ارتباطی نیز ایجاد نمود. دارا بودن بیشترین کد فعالسازی (لایسنس سانترال) از مهم ترین ویژگی این مرکز تلفن هوشمند است. دستگاه سانترال سری NS جایگزین بسیار مناسب برای مدل های پیشین خود در هر ظرفیتی است. در مقاله نرم افزار پخش ضبط مکالمات NS پاناسونیک به بررسی نکاتی در زمینه ضبط مکالمات سانترال می پردازیم.

 

دستگاه سانترال هایبرید هوشمند KX-NS500 و … قابلیت ضبط مکالمات تلفنی را به صورت پیش فرض داراست که در هنگام برقراری هر مکالمه ای، تمامی مدت زمان مکالمه در کارت حافظه تعبیه شده در دستگاه ضبط و نگهداری می شود. سیستم های ضبط مکالمه در سانترال های پاناسونیک مدت بسیاری است که وجود دارد. اهمیت ضبط مکالمات در شرکت هایی که می بایست پاسخگویی تلفنی به مشتری خود داشته باشند بسیار اهمیت دارد. البته این خود مثالی کوچک بود برای حیطه وسیع این قابلیت.

 

نرم افزار پخش ضبط مکالمات NS پاناسونیک

 

همانطور که بیان شد مرکز تلفن سری NS قابلیت ضبط مکالمات تلفنی را به کاربر خود می دهد. وجود کارت حافظه (رم) در هسته اصلی این مرکز تلفن به استفاده کننده آن امکان حفظ و نگهداری اطلاعات را می دهد. وجود این کارت حافظه مزایا و معایبی با خود به همراه دارد که به ذکر نکاتی در این مورد خواهیم پرداخت…

 

رم یا کارت حافظه تعبیه شده در سانترال

کارت حافظه موجود در مرکز تلفن به کاربر امکان حفظ و نگهداری اطلاعات و تماس ها را می دهد که البته برای استفاده از آن باید مراحلی بسیار سخت را طی نمود. این رم مانند هر کارت مشابه خود حافظه ای محدود دارد که در صورت پر شدن حجم آن و عدم وجود فضای کافی حفظ اطلاعات میسر نیست. به همین علت باید به صورت مرتب میزان فضا در دسترسی برای نگهداری اطلاعات چک شود.

 

از ویدیوی معرفی نرم افزار مدیریت ضبط مکالمات دستگاه NS دیدن فرمایید. کلیک کنید

 

شنیدن مکالمات ضبط شده در سانترال

برای گوش دادن به مکالماتی که در سانترال ذخیره شده اند باید مراحلی را طی نمود که در ظاهر آسان است اما برای هر بار مکالمه ای را شنیدن بسیار خسته کننده است. ورود به پنل مدیریت سانترال و یافتن مکالمات ضبط شده هر داخلی و دانلود هر مکالمه به صورت مجزا و یا ارسال دستور گوش دادن به مکالمه توسط داخلی خاص (مشخص کردن شماره داخلی در نرم افزار) از مراحل اولیه است.

 

نرم افزار پخش ضبط مکالمات NS پاناسونیک

 

نرم افزار پخش ضبط مکالمات NS پاناسونیک

با توجه به مطالب بیان شده می توان اینگونه نتیجه گیری کرد که دستگاه سانترال سری NS ویژگی بارز دستگاه ضبط مکالمات را دارد که با دارا بودن کارت حافظه می تواند تعداد محدودی از تماس ها را در خود ذخیره کند اما این سرویس به طور کامل نمی تواند نیاز های مجموعه را بر طرف سازد به همین دلیل نرم افزار پخش ضبط مکالمات NS پاناسونیک به کمک می آید تا با بک آپ گیری مستمر از دستگاه و ارائه جزئیات گزارش تخصصی بدون انجام هرگونه روند اضافه، خدماتی را به مدیریت، جهت بهبود روند مکالمه ارائه کند.

 

هر مجموعه ای که از سرویس ضبط مکالمات استفاده می کند قطعا یکی از اهداف اصلی آن بررسی نحوه برخورد با مشتری است که در صورت بروز مشکل بتواند به راحتی مورد را بررسی کند. با استفاده از نرم افزار پخش ضبط مکالمات NS پاناسونیک می توان اینگونه استنباط نمود که دیگر میزان فضا خالی در رم اهمیتی ندارد و بررسی مستمر و روزانه آن نیازی نیست، طی کردن مراحل طولانی و خسته کننده دانلود هر فایل ضبط شده به صورت مجزا و استفاده از حجم زیاد اینترنت نیز دیگر نیازی نیست. مشاهده گزارش هر کاربر (داخلی سانترال) و گوش دادن به تماس هر فرد با بیان جزئیاتی نظیر مدت زمان مکالمه، شماره تماس، نام فرد پشت خط، تاریخ مکالمه و… تمامی موارد با استفاده از پنل کاربری که دارید امکان پذیر است.

 

نرم افزار پخش ضبط مکالمات NS پاناسونیک

 

ویژگی های نرم افزار پخش ضبط مکالمات NS پاناسونیک

  • ارائه ریزترین گزارشات
  • تجزیه و تحلیل تماس هر کاربر
  • گوش دادن به تمامی مکالمات ضبط شده
  • پشتیبان گیری (بک آپ) لحظه به لحظه سانترال
  • فیلتر کردن جزئیات و تهیه گزارش براساس خواسته

 

تمامی اطلاعات گردآوری شده از سایت کال لاگ CALLLOG.IR که مرجع ارائه گزارش های تخصصی سانترال است و می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سیستم گزارش گیری سانترال و آموزش کار با سانترال و نرم افزار و قیمت نرم افزار مدیریت ضبط صدا سانترال پاناسونیک با شماره ٨٨٩٠٣٠۶٠ تماس حاصل فرمایید.

عضویت در کانال آموزشی با عضویت در خبرنامه، تمامی فایلهای آموزشی به ایمیل شما ارسال می شود.